Fin morgon med fin musik

Vaknade kanske inte på den bästa sidan idag, men när jag väl kom utanför lägenheten sen så blev jag genast på bättre humör. Vilket väder!!

Skinande sol och klarblå himmel, klockan 7 på morgonen. Det var dagg i gräset och man kunde känna riktigt hur sommaren började komma.

När jag väl stog och väntade på bussen så njöt jag av bara vetskapen att jag orkat städa hela min lägenhet dagen innan. Igår så gav jag mig fan på att jag skulle städa lägenheten och få bort den gigantiska högen kläder som blockerar hela soffan, och jag lyckades städa bort allt. Inte ens någon disk har jag kvar.

Sen kommer man till jobbet, först hit idag igen, skitskönt. Kan man sitta och slöjobba och lyssna på musik och sjunga lite innan de andra kommer. Jätteskönt verkligen. Kan man äta frukost i lugn och ro.

Just nu lyssnar jag på Elin Sigvardsson - Paper cut words. Hur fin som helst.

Hoppas länken fungerar.. Om inte, fixa hem den, den är toppen att lyssna till på morgonen när man är lite slö. Den är jättefin.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0