Vårkänslor & bil!

Våren börjar glida över till sommar och det bara tokpirrar i hela kroppen! Älskar värmen och den blåa himlen och all kombination gör att jag blir tokglad. Jag tror jag aldrig varit såhär kär i någon tidigare som jag är i min Robin och festen i helgen var inte så röjjig, men jag hade det jättebra!

Har börjat läsa körkortsteori nu också. Jag såg en bil häromdagen, en Peugeot 206 cc, och jag blev kär i även den :D

Kommer inte att ha råd att köpa den förns om 2år eller om jag vinner på triss. Men den bilen har fått mig att bli sporrad att fixa körkort.

Jag övningskörde för några veckor sedan, på en inhängnad grusplan. Jag hade sedan tidigare lagt min mobil på motrhuvet då vi spelat fotboll och jag ville inte lägga den i bilen eller på marken. TROR NI INTE ATT JAG KÖR ÖVER MOBILJÄVELN? :D

Kul va det som fan att köra iallafall.

Nu ska jag fixa tillstånd så jag kan övningsköra på riktigt. Sen ska jag börja kampen med att spara ihop pengar till min älskade bil.





Se fler bilder: http://www.blocket.se/vi/11622414.htm?ca=23_15_s

Kommentarer
Postat av: isabel

HEJ! kul att du bloggar med ;p hihi

2007-04-24 @ 17:48:40
URL: http://feeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0