Galen blöt helg

Skumparty... mitt första... jesus crist :) blött va det iaf!!!

Tror nog inte johanna och jag någonsin haft så roligt tillsammans! Oj oj oj vad kul det va!!


Sitter här på jobbet nu iaf... sista arbetsveckan här är inledd... nästa vecka blir det nytt jobb i solna :D:D


Inatt hade jag en bra dröm. Jag drömde att jag och ett ex till mig blev jättebra vänner och vi satt och pratade i timmar. Om drömmar ändå kunde slå in =/

Idag får jag besök av en god vän. Ska bli trevligt... va uppe imorse vid 7 och städade lägenheten så att det inte skulle se ut som ett bombnedslag haha! :D


Nu ska jag jobba lite. See ya!


ps. fr.o.m fredag så kommer man inte kunna nå mig på mitt 08-nummer som alla jag känner har ringt de senaste 7 månaderna. Jag kommer återgå till mitt gamla 076867**** .. ja jag tror ni har resten av det numret... om inte... fråga på msn :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0