Händelserik dag

Händelserik dag.

Jag åt sushi för första gången i hela mitt liv idag. Det var en spännande upplevelse.. jag åt inte bläckficken dock :) fegis som man är.

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är detta min sista dag på ADservice. Jag bjöd på kladdkaka efter lunchen och Jonas och Cathinka gav mig blommor och en vinare.. två av mina favoritsaker... vin är gott och blommor får jag så sjukt sällan, så jag blir lika glad varje gång :D


Är lite ledsen faktist... skickade precis ut ett hejdåmail till mäklarna som jag jobbat mot i 8 månader. Många har jag inte haft någon tyngre kontakt med alls, men vissa har jag skrattat en del med. Jag har nog aldrig riktigt insett hur jäkla tur jag haft att jag fick den här chansen på ADservice. Men nu bär allt iväg på en annan stig.

Ledsamt att lämna stället.. sitter här ensam nu som jag allt som oftast brukar göra på slutet av dagarna. Tycker om att sitta själv här när alla gått hem... då kan man sjunga och fixa med lite annat. Det har nog varit lite synd om de som har lokaler brevid oss... men nu slipper de lyssna på min pipa. För nu drar jag! So long!!


vinochblommor3

vinochblommor2

Vinet heter Petit Chamblis och ska vara mycket gott..
Jag citerar: "Det fungerar till....... allt!" - Cathinka.



Nu ska jag hem och baka äppel- och blåbärspaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0