I'll be missing you

Den enda låten Puff har gjort som är bra.



Jäklar... är den här låten från 1997???? Då va jag fan 10 år :S kan ju inte stämma....

Eller jofan..... jag minns att jag hade sommarlov och att jag satt i bilen och lyssnade på sommartoppen på p3 en dag... fan va härligt det va! Satt där hur länge som helst! 

Detta var min favoritlåt på sommartoppen den sommaren :)
Helt sjukt att p3 fortfarande har kvar sommartoppen. De har gjort om konceptet lite, men i grunden så är det samma princip.... hur kul som helst!!!!

Kommentarer
Postat av: Purra

Skön låt, kommer också ihåg när jag hörde den på radio i bilen :D Lyssnar en del på den fortfarande.

2007-08-23 @ 22:21:25
Postat av: 123

Ursh, det dystra 90-talet.

2007-08-24 @ 12:18:14
Postat av: Brun

Snälla rara... det är inte Puffy som har gjort den. Det är en Police-låt. Vad puff har gjort är att han gjort den sämre...

2007-08-25 @ 12:02:12
Postat av: Catarin

Han har gjort OM den :) det visste jag redan :) Jag har inte ens hört originalet dock tror jag.. så jag vet inte hur den låter. Kan inte riktigt jämföra.

2007-08-25 @ 16:47:30
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0