Jobb på Stadium

Hej Catarina,

Vi vill bara meddela dig att vi nu har påbörjat urvalsarbetet till tjänsten som Grafisk Designassistent, Stadiums Servicekontor, Norrköping.

Vi återkommer till dig med ett besked så snart vi kan!

Med vänlig hälsning / Stadium




HÅLLER TUMMARNA!!!!!

Detta jobb vore verkligen det ultimata. Designassistent. Perfekt. Jag är ung och har kanske inte alla kunskaper. Därför vore det så sjuuukt kul att få jobba som assistent och lära sig mer av yrket.. för att sedan jobba sig uppåt. Stadium är ett jävligt stort företag. Så får man in en fot så stannar man nog där också.. om man inte börjar snorta på toaletten och chefen öppnar dörren dvs ;)

Skämt å sido... höhö.. nä men jobbet är i Norrköping. Men hittar jag inget boende så bor jag på gatan. Sålänge jag får jobbet ;)


 

Kommentarer
Postat av: hAt3D

Hoppas du får jobbet då:)

2007-08-17 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0