JOBB!!!!

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!

Jag sökte lite jobb... fick positivt svar från ett ställe. Carl lamm. Berättade nog om det i det förra inlägget. Jag blev tillslut en av de 3 som fick komma på slutintervju. Jag fick inte jobbet jag sökte.. reklamansvarig. Utan.. de kände att de ville ha mig i företaget eftersom jag är helt ny och de kände att de skulle kunna forma mig efter carl lamms behov.

Jag är inte heeelt hundra på vad jag ska jobba med. Men det är en projektanställning där jag kommer få jobba med småprojekt. Trycksaker som annat.. Tjejen som fick platsen som jag sökte om hade 16 års erfarenhet i yrket och hade gjort 10000 olika saker i sina dar.

Jag ska även få jobba tillsammans med henne nu under en period samt jobba extra med copyright och reklam. Kommer göra banners och annonser till t.ex eniro osv.

 Jag ska få en mer beskrivande arbetsbeskrivning på fredag!!! :D Tillträde 1sept!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vad spännande det låter! GRATTIS :D

2007-08-21 @ 16:43:23
URL: http://click.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0