Sjöslaget 14-16 okt

                          

Dags att putsa upp overallerna och medaljerna, sy på märkena och packa ner grejerna en riktigt partyprins(essa) behöver på böljan blå för nu är det snart dags för Sjöslaget igen! 14-16 oktober är det dags igen för ett ännu större, bättre och roligare Sjöslaget (Går det? Båtrackarn är ju full... Hmm.. får satsa på roligare då!)

Två nyheter för i år - en stor och en liten. Den stora är förstås det nya webbaserade bokningssystemet som gör livet så mycket enklare - allt om det hittar ni förstås under bokningssidan. Den lilla nyheten är att tiden har flyttats en timme så nu far vi iväg redan kl 19.00 från Stockholm (viktigt att komma ihåg för alla som kommer in utifrån förstås!).


Så nu är det bara boka på och höra av sig till mig förstås om ni har några frågor, önskemål eller andra spontaniteter som ni känner att ni måste dela med er av (ni brukar vara så finurliga på att komma på saker på alla områden så jag ser med tillförsikt fram emot årets mailskörd).


Väl mött på böljan den blå!

/Sjöslagsamiralen



Jaaaa...  jag ska dit iaf ;) Jag och mina vänner från e-swat...

GO TEAM ROCKET!

Det är en studentkryssning.... men vad äre som säger att man måste vara student för att åka? ;)

Haka på vettja!! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskemål: Video på när Catta sjunger kareoke

2007-08-10 @ 14:22:23
Postat av: Rangelkent

glömde skriva namn HEHEHEHEHEHE

2007-08-10 @ 14:23:03
Postat av: catarina

Det kan vi nog ordna :D

2007-08-10 @ 14:28:35
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Syster

Får alla utifrån verkligen åka? Den kryssningen är ju för högskolestuderande... Hela båten var iaf hyrd då när jag plugga på KTH.

2007-08-10 @ 15:12:16
Postat av: Catarina

Mja vi ska åka iaf :D

2007-08-13 @ 13:13:36
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0