2a dagen som arbetsloose

Igår kändes det som söndag.. varför vet jag inte. Men det slog mig inte att det var vardag. Nu när Fredrika är iväg på jobbet så känns det  verkligen som att man är arbetslös.

Jag vaknade inatt säkert 5 gånger och kunde ínte sova... och det händer inte. Jag har alltid somnat direkt när jag velat. Oavsett tillstånd eller tid på dygnet. Vaknade först när pappa slängde in en nätverkskabel i brevinkastet... sen vid 05.00 när jag brukar gå upp... vaknade också vid 6, halv 7 och 7. Vaknade vid 8 och tänkte "nu hade jag börjat jobba om jag varit där"..

Det känns tomt.

Usch..

Kommentarer
Postat av: Larsa

Kanske kan vara skoj att plugga vidare? Kan varmt rekomendera Hyper Island :-)

2007-12-18 @ 17:58:40
URL: http://solarflare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0