Det sket sig

Jag kom hem halv elva igår kväll från jobbet. Jag hade massor att göra och jag hade jobbat med skiten i månader samt varit i Oslo på kurs för att kunna utföra jobbet. Jag var tvungen att stanna kvar. Blev klar med det jobbet vid halv 8... efter det skulle jag få med mig arbetsprover hem som jag kan visa kommande arbetsgivare på jobbintervjuer.

Skrivaren hängde sig varannan minut och ville inte samarbera.... när jag var klar med att rensa datorn och på skrivbordet och packat klart mina grejer så var klockan halv 9. Missar tåget och får vänta 15min på nästa. Kommer till t-centralen.. då är tåget där också sent...

Kommer hem halv 11 och är död. Med magsjuka krypandes, snorig näsa och första-dags-mensvärk så somnar jag som en stock.

Skulle iväg på en testdag på "nya jobbet" idag vid 12.45 men hade så ont i magen .. så jag hörde av mig och sa att jag inte kunde komma. Fick ett sms tillbaka där det stog "hör av dig efter nyår". Jag har sumpat chansen känns det som. Dom lär ju tro att jag är bakis och att jag inte orkade gå dit :(

Ska gå å sova lite nu... måste äta nåt sen också.. vet inte vad dock :) Får hitta på något kul.

Vi hörs älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0