Jönköping

Åh jag vill vara i Jönköping och träffa alla mina vänner! Snygg-Anders och co i gamingeye, eswc-mupparna, fredrikus, hellman och cp-snubben i entrance som inte har hört av sig på veckor =/.... näää fyfan.. får ont i magen över att jag inte är där.... det känns onaturligt. DH är så grymt... och har man inte fått smaka på allt som händer backstage så fattar man inte min passion för skiten.


Blä... tydligen fest ikväll... har en bacardi razz från kryssningen som jag tänkt hälla i mig. Varför vet jag inte... dränka mina sorger för att jag inte får åka till jönköping kanske... pga ekonomiska skäl =/


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ska du julbaka något? :)

2007-12-01 @ 16:36:28
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Catarina

Snacka om att leta besökare till din blogg :p

2007-12-01 @ 16:38:10
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Rangelkent

Hej! Ska du hjulsexa något?

2007-12-02 @ 03:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0