Svart hår igen

efesf

yey!! Hade lite bråttom så minen på bilden blev lite störd..
och så ser jag ut som att jag vill mörda alla :)

Jag älskar verkligen mitt svarta hår... det är grymt snyggt nu när jag har lockat det också.... fyfan va fin jag kommer vara i jul! :D


Tack Johanna som hjälpte mig att färga håret idag!




Det är svårt att inte vara glad när man hör den här låten :D




Är för övrigt sååååå jävla supernöjd med årets julklappar! Jesus vad jag har hittat bra grejer!
Lägger upp bilder på allt här sen :D:D:D kan ju inte gärna lägga upp bilder nu eftersom hela familjen kollar bloggen :D

Det är lite skönt att slippa ha en pojkvän att köpa julklapp till... är så jävla kass på sånt egentligen.. men å andra sidan så är det tråkigt som fan. Malou berättade att hon hittat sin julklapp från sin sambo och att hon va skitnyfiken på vad det va för nåt... ibland kan man bli avis på söta par alltså!

... men det är lugnt.. jag överlever ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0