Torsdag: Städdag osv

Torsdag.

Fyfan...


Varför kan det inte vara fredag?




pffffffff......



Imorgon ska Sofia och kanske Malou komma hem till mig och kolla Idol. Jag funderar på om man ska köpa in lite julgodisingredienser så vi kan sitta och knåpa med det medans vi kollar på tv. Vore kul.. tycker jag. Vet inte hur pass kul dom andra tycker att det är... höhö.... får fråga.


Städdag idag... pff... torsdagar... torsdagar är aldrig kul... ska röjja upp ordentligt hemma och hämta upp min lilla låda med julpynt från källaren. Det är för övrigt skitäckligt att gå ner där. Lampan funkar inte.. och låset är skitsvårt att få upp. Man måste lirka i en kvart för att komma in överhuvetaget. Kul om man stängs in där... då dör jag.. fyfan.


Såg gothica igår.. gick på Tv.. usch.. va klen jag är.. :p Hade sett lite av den innan så jag visste när jag skulle köra upp kudden framför ansiktet ;)


Blev grymt sugen på Spagetti Bolognese imorse.. vet inte varför. Ska försöka jaga ett ställe som har det på lunchen. Mums!


Va å tränade igår... pff.... har inte så mycke träningsvärk idag.. men jag är slöööö som bara fan. Har lite dåligt samvete nu.... åt någr ahallonbåtar efter frukosten! =/

Kommentarer
Postat av: Ann

Äsch hallonbåtarna blir ju dammiga om du inte äter dem, det ska du inte ha dåligt samvete för ;)

Jo det är grymt skoj att få stå lite framför kameran. Har du några bilder ifrån när du var iväg?

2007-12-06 @ 10:51:48
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0