Alkoholist ?!

Hehe.. nää riktigt så illa är det inte. Men förra veckan så blev det ju lite alkohol på onsdagen, och samma blev det igår också.

Jag, Christoffer, Jocke och Magnus skulle fika.....

Det blev... TAPAS :S och vin vin vin vin och öl öl och sen så hamnade vi till slut på nån Irish pub :) Satt där till cirkus 22.00 och pratade på ful irländska till varandra. Urkul.. ! :D

Fick dock åka hem ensam, vilket jag aldrig tycker om att göra på natten. Kom hem vid 00.15 ungefär och somnade som en stock. Vaknade kl 6 och skulle upp.. men somnade om efter att ha snoosat 8 gånger (9min mellan varje). Och inte nog med att jag försov mig.. jag missade bussen också. Så jag fick gå i spöregn till tåget (15min). Bah :)

Sitter och tokgäspar och känner faktist av en liten släng bakfylla av någon anledning. Dagen kommer bli sjukt lång.. eftersom man längtar till helgen också... men ... det gårdagen var värt det!

Tack för en trevlig "fika" :) Det gör jag gärna om igen höhö.. nästa onsdag? ;;) <3

Här är lite mörka bilder från puben vi satt på. Det va livejazz som alla satt och fuldiggade. Hur kul som helst! <3

07-07-19
Jocke

07-07-19-1
Magnus

07-07-19-2
Christoffer


Christoffer här va inne på sin 3e dag som rökfri.. så han blev jätteputt i slutet av kvällen... stackarn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0