Bokat massage

Nu har jag bokat helkroppsmassage. För 5 år sedan eller nåt så fick  jag ett presentkort av min dåvarande pojkvän på en timmes riktig massage hos en jätteduktig massös. Jag tipsade om henne för min mamma som gått dit regelbundet sen dess. Nu kände jag att jag behövde lite också... så jag ringde precis och bokade tid.

Hon hade ingen tid förns den 24 juli kl 17.00 men jag längtar något otroligt!
380:- kostar det och det är det vääääärt :)

Hon masserar heela kroppen (förutom de pinsamma delarna haha) i en timma och jag har aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv som sist jag va där. Stället ligger i Gnesta och längst uppe i en stor villa kan man säga... eller ett hyrehus som är gammeldags.. man håller till på vindsvåninigen och hon har dämpad belysning och massor med ljus och jäteskön musik. Mycke aromer och lugn å ro. Det är något helt otroligt.

Lääängtar!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Bra att du påminde mig! Måste själv boka när jag åkt ner till växjö igen. Det är sååå skönt :o

2007-07-02 @ 17:21:14
URL: http://jitte.blogg.se
Postat av: Catarina

hehe :)

2007-07-03 @ 08:17:17
URL: http://catcat..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0