Bränna pengar?

Igår fick jag ryck. Jag kunde gå tidigare från jobbet eftersom jag inte hade något att göra. Jag gick vid 12. Hamnade av en slump (?!) på stan :) och råkade handla lite för mycket grejer på väldigt kort tid.

Jag minns knappt allt jag handlade men här är det jag kommer ihåg..

Handlade igår:
2 bikinis
1 skjorta (vit)
2 klänningar (svarta)
3 småflaskor (fill me) typ resekit. 50ml
Coverstick
Foundation
Kam 
Solglasögon
Ibumetin
Ansiktskräm

Lämnade tillbaka skjortan idag... och bytte en bikiniunderdel.. råkade handla 3 BHar och trosor  till också :p


Totalt kostade kalaset ca 2200:- ....




Sen så va jag hos läkaren idag för mina sömnproblem (140:-) och han betedde sig först som en vanlig läkare, men när jag berättade om mina sömnproblem ( går, skriker, slåss i sömnen) så blev han som ett litet barn i en godisaffär typ. "Ååh vilket annorlunda och spännande fall". Och han satt i en halvtimma och berättade aaaallt han visste om sömn och vilka han skulle ringa för att få mer information om allt så han kunde meddela mig. "Jättespännande!!" sa han .. :P jag svarade "mjaaa det är mest läskigt" :)

Men jag ska kanske till nån neurolog iallafall och göra sömntest. Mäta pulsen osv medans jag sover..



Sen så köpte jag nytt SLkort precis och lunch... gick på 450:-


klänning 
En av klänningarna jag köpte... bilden är inte så het direkt ... men jag älskar mina nya kläder :)



bikiniöverdelen

Här är en av bikinisarna jag köpte... :) Den ser brun ut på bilden, men den är svart.



Observera att jag handlar kläder kanske en gång på 3 månader :P Så det händer inte ofta direkt :p


Kommentarer
Postat av: walk

woho, sexiga bilder ;););)

2007-07-04 @ 03:11:08
Postat av: Catarina

Haha.... det va inte riiiiktigt den feedbacken jag va ute efter :p

2007-07-04 @ 08:55:14
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: walk

edårå, e la alltid roligt med komplimanger

2007-07-04 @ 16:06:18
Postat av: baureu

Behåll behåll!
Eller snarare.. ta av! /runs
puss ;)

2007-07-04 @ 16:08:39
Postat av: Catarina

pfffffffffft :D

2007-07-05 @ 09:16:11
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0