Ensam på jobbet

Jahapp.... då har man en hel vecka framför sig på jobbet ensam. Alla är på semester och jag ska nu göra ALLT själv för hela företaget. Höhöhöhö... undrar hur det går!

Kom in en timme senare idag eftersom det är extra lugnt på sommaren. Köpte en sallad på vägen hit och tar en mycket tidig lunch. Lyssnar på Slagsmålsklubben! Hur bra som helst ;)

Högsta chefen ringde mig nu när jag va på väg hit. Han som är överst av alla. Han sitter i Norge och är norsk..... jag förstår fan inte norska alltså. Han måste tycka att jag är blåst eller nåt som inte förstår.. eller så tror han att ág har världens sämsta hörsel som inte hör någonting :)

Aye.. jag bad honom ringa upp lite senare. Så får samla mig lite innan och verkligen koncentrera mig på att fatta :D

Jag har nu också gått ner till .. hmm.. vill inte säga min vikt.. men jag har gått ner 4kg på en månad. Dvs ett kilo i veckan. Låter kanske inte så mycket, men jag kör den hälsosamma vägen till mitt mål. Man ska inte svälta sig själv.. då går man upp sen igen när man börjar äta normalt igen. Nä.. man ska inte gå ner mer än 1-2kg i veckan..

Jag ska ut och springa idag tänkte jag.. och kanske försöka på mig lite yoga. Imorgon så ska jag gå och få helkroppsmassage......!!!!

!!!!

Ska bli hur skööönt som helst!!! Det bästa är vad-massage och hand-massage. Två ställen man aldrig annars blir masserad på typ... bah.. längtar :D

Ska försöka våga ta mig till ett solarium i veckan också. Mest för att prova om det är värt... för jag har aldrig gjort det innan. Ska sola 10min eller nåt :) Men feg som man är så vet jag inte om jag vågar gå dit själv.... fast iofs.. dom lär ju inte bitas :D

Fick lite solbränna i helgen faktist. När jag satt och väntade på min vän när vi skulle till IKEA så satt jag i direkt solljus i 2h. Så jag har lite bränna på armarna :D

Ne ... nu ska jag jobba lite..... funderar på att lägga huvudet på bordet och sova lite... ingen som kommer hit ändå :)

Ska skicka iväg mina CVs idag till företag så jag kan få nåt jobb nån gång :S Tar verkligen vad som helst (för en rimlig summa pengar ofc).

Skriver mer sen :) Over'n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0