Freeeeeedag

I dagens metro på sid... hmm.... längst ner på sid 14 så kan ni finna min annons för Bjurfors. Coolt va? Tänk om jag skulle ha smygit in mina initialer någonstanns i annonsen...... den som hittar dom... vinner en banan!

Idag, eller snart, ska jag besöka systemet. Är fortfarande inte van att gå in där.. känns som att man ska bli utslängd varje gång man ska handla.. höhö..

Ikväll blire grillagrilla hemma hos Johanna. Det kommer ca 10 pers och jag hoppas det blir kul och mycke fylla! :) Får se om vi drar  ut på krogen i sthlm efter vi ätit... beror på hur mycke tequila vi dricker ;)

Sen imorgon så ska jag kanske träffa en gammal väl till mig. Min "syster" feeri... isabel.. Vi ska också konsumera alkohol.

Jag beklagar att jag inte brukar skriva så mycket i min blogg på helger, för jag brukar alltid (?!) ha så mkt för mig då. Men jag lovar att fota massor (höhö) och de bilderna kommer upp så snart som möjligt :D t.ex på söndag.

Nu ska jag handla sprit till vår spritfest!!! :p hfhf

Med vänliga hälsningar
Catarina

ps. det här inlägget blev otroligt fjortis... men jag skyller på småpojkarna i Krullproducions ds.




Krull


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0