Som vanligt

.. som vanligt så är jag dålig på att blogga på helger. Men det brukar vanligtvis bli desto mer efter helgen istället ;)

Helgen har varit otroligt slapp... var på fest på Lidingö i fredags. Sen så va jag otroligt bakis på lördagen så hela den dagen verkligen flöööööög iväg. Men det gjorde inget FÖR JAG HAR SEMESTER!! ;D

Jag sov säkert 23h .. dvs heeeela lördagen.. åt lite kl 20.00... men annars så sov jag massssor.. sååå skönt :D

Imorgon ska jag upp vid 12 och åka in till stan. Tänkte shoppa lite finkläder.... skjortor å sådär.. kanske en slips ;) Vill ju vara fin om jag nu kan få komma iväg på nån jobbintervju.

Jag ska slänga ner alla mina gamla kläder i källaren (om jag kan få upp dörren nån gång doh!)... och fylla på med nytt i garderoben. Ska köpa vuxenkläder... känns som att jag är både värd det och rätt i tiden med det. Känner mig inte som en kvinna.. haha... så kanske nya kläder kanske får mig att känna mig mer som en?

Tror ingen ser mig som vuxen än :) men det kommer.. med min nya image ;)



Jag ska bara gå ner 10kg till ;) ... har gått ner 4kg nu.. och ska ner till min idealvikt :) Jag bantar inte.. jag ändrar min livsstil.. för jag tror inte på kurer. Med en kur så går man ner... blir glad... sen så blir man dumpad eller nåt.. å tröstäter... å sen så går man upp igen..

Nu när jag blev singel så va det första gången som jag inte tröståt. Under alla andra perioder då förhållanden tagit slut så har jag alltid käkat glass å grejer för att trösta mig själv. Nu senast var det tvärt om... jag drack smoothies av färska frukter till lunch... och jag äter fortfarande inte en enda måltid utan 80% grönt :D Ibland blir det bara en jävla massa morötter, ärtor och majs. Och det blir man supermätt av också ju ;)

Käkar inte godis längre och har vant mig att äta nyttigt.... kilona kommer rasa nu! I can feel it :D

Kommentarer
Postat av: mijo

you go girl! helt rätt det där med att ändra livsstilen. Du är superduktig!

2007-08-03 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0