Spakväll

Hehe oj oj nu har jag sktivit 3 inlägg bara idag här på bloggen.... ibland får man sina ryck.

Jag kände iallafall att jag ville berätta om min spakväll igår. Efter att ha städat lite och tvättat massor så kände jag att jag var värd en avslappningsstund. Klockan var visserligen 00.15 men jag kände att det behövdes. Jag tappade upp vatten i sittbadkaret och tände några ljus. Jag la på en ansiktsmask och slappnade av i en halvtimma ungefär.... hann inte ligga längre.. jag skulle ju upp till jobbet kl 7.

Det var andra gången jag provade ansiktsmask och båda gångerna har jag misslyckats. Denna gången så hade jag lite för mycket vatten i ansiktet när jag la på masken, så den torkade inte.... men övning ger ju färdighet :) så nästa gång ska jag vara duktigare.

Jag känner mig otroligt fräsch idag faktist. Har massor med nytvättade kläder och kan välja och vraka bland allt och ta det som jag verkligen känner för att ha på mig IDAG :) Det blev min ros/orangea klänning och mina mörkblåa tights. Riktiga sommarkläder :) Det är 22*C ute och jag har ingenting att göra på jobbet idag. Ganska soft... :)

Ska in till stan sen på lunchen och handla en tröja tänkte jag.. det är jag värd.. jag har ju trotts allt gått ner 3kg ;) and counting....  imorgon ska jag upp och springa innan jag ska till jobbet. Ska ju ner 15kg på så lite tid som möjligt.. men jag svälter inte mig själv... så det kanske kommer ta lite tid. Men Im getting there ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0