Underbara helg!

Denna helg var den roligaste på mycket länge. Utan några som helst förväntningar så blev det jätteroligt! Jag var i fredags med Johanna och Johanna i Trosa, som jag trodde var världens ände. Vi besökte ett ställe kallat Tullen och det var smockat med folk. Det var en blandning av en inne och utekrog och det var helt perfekt. Tydligen så var dansgolvet litet. Men det uppfattade inte jag, trotts att jag dansade i 4-5h i sträck.

Oj oj oj vad träningsvärk jag hade dagen efter :)

Det var en sån perfekt fylla. Jag drack inte mycket alls så det förvånar mig att jag höll mig påverkad så jäkla länge. Hemma hos Johanna så blev det en cider. Sen så blev det 4 glas vitt vin. Sen så smakade jag lite av en grogg i kön på vägen in till krogen. Och sen så drack jag en cider väl inne på plats. Sen räckte det för att jag skulle vara full resten av kvällen. Det kanske låter mycket, men dela upp det på 7h så.....

Vi kom hem vid halv 4 och somnade dirr.

Dagen efter så besökte jag mina föräldrar som bor i samma ort som Johanna och snyltade till mig en utsökt middag. Efter det så åkte vi till Heron City. Vi köpte ett spelkort och lekte lite mer maskinerna där. Efter dansmattan, svettiga som få, gick vi till biosallongen för att titta på Oceans 13.

Den var bra faktist. Ettan (Ocens 11) är fortfarande den bästa dock. Men 3an var bättre än 2an som var helt värdelös.

Såg en, ja vad ska man säga, kompis (?!), på Heron också. Han och hans kompisar befann sig också vid spelautomaterna  när vi va där. Men jag vågade inte riktigt hälsa. Han är vän med min ... mitt ex's bästa vän. Så vi är inte vänner direkt.

Här kommer lite bilder från när vi skålar med vinflaskorna i baksätet på bilen på vägen tilll krogen i fredags:


Ture Hanna Ingenting 
Johanna T                 Johanna Ö               Wtf?!          


Ture & jag Hanna 2 Hanna & jag 
Johanna T & jag              Johanna Ö          Johanna Ö & jag

Klicka på bilderna för att se dem i större format.


:D :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tycker man något med tullen är perfekt då har man problem ;p

2007-07-02 @ 16:28:56
URL: http://jitte.blogg.se
Postat av: Patrik

formuleringen är på topp som vanligt! Ska ju mer vara att är det någon som tycker det är perfekt på tullen så är det något fel i världen xD

2007-07-02 @ 19:40:54
URL: http://jitte.blogg.se
Postat av: Catarina

då kanske jag va för full för att inse det då :) jag hade jättekul iaf :D

2007-07-03 @ 08:16:12
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0