Dreamhack

Ja jag har nog aldrig haft så kul och så tråkigt samtidigt som på detta DHet. Jobba var kul, men stressigt, det var underbart att träffa alla i crew och de är så sjukt trevliga alltså. Dock blev jag av med min skärm, min mobil, mus, hörlurar och alla sladdar till datorn. Mina handdukar försvann också ... de låg i samma väska.

Jag var admin för NiPs alla matcher samt många utav Begrips. Det var grymt kul att se deras entusiasm och deras sätt att peppa varandra. Men benen värkte något otroligt hela tiden och eftersom jag hade de mest  "attraktiva" lagen så kunde jag inte sitta ner eftersom de satt längst ut.

Sista kvällen, efter allt jobb var slut så festade vi. Det var hur kul som helst. Stackars finnen mådde inte alls bra och stackars robin råkade elda upp sin väns slutsteg i bilen, han hade lånat alltsammans och blev ganska ledsen när inget fungerade längre. Vilket man kan förstå.

Jag, nemoD, lillen och låtsas-kennt1 aka Lepra höll oss utomhus längst. Hade otroligt kul och jag hade ju lite åldersnojja innan... jag kunde inte riktigt umgås med folk som var yngre än mig. Varför vet jag inte, men nu har det släppt. Jag trodde nemoD var 20 minst men han va bara 19. Och Robin som va där va bara 18.  Lepra vet jag inte hur gammal han va, men dutten och lillen va 17år båda två.
 
Stackars lillen kom inte in igen på DH utan blev typ utslängd.  Innan det så skulle vi gå och handla tuggumin och cigg på statoil... lillen traskade in där med en sjuttis jäger i handen och nemoD hoppade in med sin sprite+vodka flaska.

Kom i säng runt 07.00 och hela kvällen va bara såå lyckad. Tack för ett underbart event allesammans och vi ses igen!!!

Största kramarna går till kiah och christoffer!! :) De gjorde ett så grymt bra jobb på hela eventet och jag ser verkligen upp till dem. 



Kommentarer
Postat av: Syster

Ujuj det var värst vad du har otur att bli av med en massa saker hela tiden. Va ju bra att su hade skit kul iaf så det inte kändes alltför surt.. Men nya hörlurar kanske kan vara dess om du måste ha nya.. http://www.cdon.com/main.phtml?prod=631940&nav=13280&navroot=902&page=product&action=buy
Kramis

2007-06-20 @ 17:47:32
Postat av: Kennt1

Hoppas ditt internet kmr funka nu ett tag nemoD...

2007-10-30 @ 03:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0