Härliga Södermalm!

Idag var jag och solade på Mariaberget (södermalm) på lunchen. Handlade en sallad och gick dit och solade. Jag sprang förra torsdagen på lunchen och såg alla som låg och solade och tänkte att hääär måste jag sola på måndag.


Himmel
 På väg ner 3 På väg ner 2 
På väg ner Jag solar Bikini på mig :p
Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Den sista bilden är en "gammal" bild på min bikini som jag inhandlade för några veckor sedan. Den bilden togs inte idag. Den har jag postat här tidigare.

Jag har ju som jag skrev i mitt tidigare inlägg gått med i Viktklubb och jag ska ut och springa imorgonbitti. Jag börjar ju inte jobba förrän 12 på tisdagar och imorgon ska det "bara" bli 17*C ute. Alldeles perfekt. Ska gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar upp och springa imorgon.

Vi får se om jag lyckas ta mig upp eller om jag ligger hemma och degar.... :p


ps. Visst blev bilderna fina? Jag tog dem med mobilen :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0