Ni har inget att bevisa!

... det märks på statistiken när det är soliga dagar. Igår var det bara 7 besökare på min blogg.. medans häromdagen när det var mulet så var det 27 pers inne....  :p


Aye... hade en resa full med riktig tortyr till jobbet idag. Satt 4-5 tjejer runt mig hela vägen (45min). Förs trodde jag att de va runt 15år... men sen så började hon som härjade mest att prata om "fucking jävla studenten"... och "jag är så sjuk!!! det är kanske för att jag har knullat så mycket.... ååh jag är röksugen.. VADÅ? skulle man ha matsäck med sig?!?! ah nä jag blir aldrig hungrig ändå........ åh vad ont i ryggen jag haaaaar.... åh jag är VRÅLHUNGRIG!!!!!"

Och sådär höll det på hela resan. Tanken slog mig att dessa tjejer är ett eller två år yngre än mig. Är det jag som är vuxen eller är det dom som är något otroligt omogna?

Höll jag på sådär också? :S Är jag likadan nu?? :S

Den värsta bruden skrek verkligen.... ååh vad ont hon hade.. hon hade ramlat i en karusell på Gnestadagen.. sen hade hon åkt den igen.. och oj oj oj då gick det ännu värre.. dom va tvugna att stänga av maskinen tillomed.. och oj oj vad ont i ryggen, benen och i huvudet hon fick, och oj oj oj vad det blödde.. sen så visade hon knäna... inte en enda skråma..

Sen va de en annan kille som ramlade i karusellen och han var tydligen en "cp jävla äckelkille som va så ful och full och ramlade runt hela tiden".

Alla var tydligen cp enligt denna tjej... hon började tillomed hacka på sin vän och började ställa massa dumma frågor om hur faaan hon stog ut med en sån sjukt utvecklingsstörd kille som hon hade osv.

Och det värsta av allt... var att alllla tjejer avgudade denna brud. De liksom låtsasskrattade åt allt hon sa bara för att!

Nu låter det som att jag satt och iaktog dessa tjejer och lyssnade på deras konversationer. Men jag försökte verkligen att inte höra.. men allt skreks ut, så hela vagnen hörde nog va de pratade om.

Stå på er tjejer... ni behöver inte bevisa något för den kaxga tjejen i gänget... skratta när ni tycker att något är kul på riktigt..... då får man en mer jordnära relation än den där helt sinnessjuka låtsasrelationen ni verkar ha till varandra.

Ni har inget att bevisa!!!!

Herregud...  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0