Oj oj! Förlåt

Jag har inte skrivit på länge och det ber jag om ursäkt för. Här kommer en sumering av det senaste.

IKEA:
I fredags så besökte jag IKEA. Jag handlade för på tok för mycket pengar men jag handlade gardiner, nytt porslin (svart miihiihi), en golvlampa, en stor blomma + några vaser,  färg + pensel och värmeljus.
Totalt så kostade kalaset ungefär 1500:-

Jag ska fota lite i min lägenhet när allt är klart så får ni se hur det blev.


Viktklubb:
I fredags så gick jag också med i viktklubb. Jag betalade för ett år och det blev 499:-
Jag har redan, trot eller ej, gått ner ett kilo. Jag håller stenhårt på min nya diet nu efter alla tidigare försök som misslyckats. Nu ska jag klara det.

Jag har satt som mål att gå ner 10kg på 2månader ungefär. Det gör inget om det tar 3 månader. Huvudsaken är att jag går ner. Jag ville egentligen sätta typ 15kg på 2 månader, men insåg att det inte var rimligt att klara av. Så jag tar det lugnt istället.


Ellos:
Jag beställde förra veckan lite nya prylar på internet. Jag vet inte varför men det pirrar lite i magen när jag får AVIn och ska gå och hämta paketet. Känns lite som julafton. Jag beställde ett nytt duschdraperi (vitt), ett nytt set med handdukar (röda) och 4 småskålar i vitt porslin som ligger i små korgar typ.
Beställningen kostade 308:-  Ska gå och hämta paketet imorgon :D:D


Jönköping:
Egentligen så skulle ju vi ha haft SYSTER reunion nu den 16e juni. Men jag hade dubbelbokat och måste ställa in något. Jag var tvungen att ställa in träffen eftersom min anmälan var bindande till Dreamhack i Jönköping. Där ska jag jobba med en stor tävling som är ett kval inför en stor final i Paris. 
 

Jag ska skriva mer jag lovar.. och oftare.. :) Så stay tuned... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0