Brännskadad!

Har du tagit på en varm platta eller bränt dig på äggkokaren som jag gjorde idag så vill jag varmt tipsa om min räddare i nöden... Xylocain!

Verkningssätt:
Xylocain salva innehåller ett lokalbedövningsmedel och har smärtstillande effekt. Xylocain salva stör ej sårläkningen.

Användningsområde:
Xylocain salva används för att lindra smärta vid till exempel insektsbett, sår- och brännskador, såriga bröstvårtor i samband med amning samt inför rengöring av sår.

Källa: smarta.nu

Xylocain har räddat mig från smärta genom hela mitt liv! 

Alla borde ha en sån här hemma! Det är en liten mirakeltub.. jag brände mig för  20min sen på 3 fingrar av min kokheta äggkokare.... sved något så sjukt!!! Men nu börjar det försvinna :)

Tuben är liten, men otroligt effektiv... kostar bara 39.50:- på apoteket..... köp en.. du kommer inte ångra dig! 

Läs mer om Xylocain här ...



Och om man ska vara lite djup .... små sår behöver inte alltid göra minst ont. De största såren syns inte alls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0