Brat? lol nej :p

Jag har inte speciellt mycket kläder.. men de jag har är någolunda nya och jag tycker om att köpa märkeskläder som typ Everestjackor. Det är inget fel med att ha Everest. Men jag jobbar på Södermalm och känner mig mer och mer som en brat.. varför vet jag inte, men det känns som att det tränger in i mig på nåt sätt. 

Jag kämpar för att inte börja prata som alla runt omkring mig och jag försöker att hushålla med ekonomin så att jag inte slänger bort det på skit. Och så handlar jag fortfarande på Willys ;)

Brat brat... usch..det vill man inte bli.. eller snobb.. nej fyfan... om jag blir det så slutar jag mitt jobb och flyttar till göteborg :)

Idag ska jag och Johanna gå och kolla på en lägenhet här i Södertälje. Stackarn bor ju fortfarande i Mölnbo och hon letar nytt. Och vi hittade den här på blocket. Om jag inte missminner mig så va det en 80kvm som kostar 5700:- i månaden. Det blir 2850/skalle. Det är t.om 350:- billigare än här på värdsholmen.

Egentligen så tycker jag jättebra om min lägenhet och jag vill jättegärna bo kvar här.. ensam :) men något säger mig att det kan vara jätteroligt att bo tillsammans med en nära vän också.

Vi får se hur det går. Jag ska försöka smygfota lite när vi är där och kanske eventuellt lägga upp det här sen :)

Puss hej


Kommentarer
Postat av: isabel

säg upp lägenheten så kan jag flytta in där! hahahah :)

2007-05-16 @ 10:44:08
URL: http://feeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0