Brun utan sol

Ja oj oj herregud vad snett det kan gå.

Jag tänkte.. "nu jäklar ska jag prova brun utan sol för en gångs skull och se om det blir bra".

Ja .. det är bra om man har någon som kan hjälpa till att smörja på ryggen. Jag stog i en halvtimma och försökte få det jämt överallt..... och svårast var såklart på ryggen.

Sen så tänkte jag "nu ska jag inte göra det klassiska felet och glömma tvätta händerna"... för om man glömmer det så blir händerna gula...

Färgen på krämen  var vit och man såg inte vart man hade tagit någonstanns.. så jag försökte verkligen komma ihåg vart jag tagit och inte... 

Resultat? 

Jag råkade tydligen klia mig.... så jag har  2 feta vita sträck rakt över låret.... kul... :) Tur att det inte är bada som gäller än :p

... och händerna ser skitiga ut... ryggen blev sissodär... magen och vaderna va de enda ställena det blev bra på.... i ansiktet vågade jag inte ta så mycket så jag tror inte dte blev någon större skillnad där.

Det blev en snygg färg dock.. såg äkta ut på de ställena det blev lyckat på... övning ger färdighet... så om några omgångar så kommer det nog se bra ut... men snart kommer sommaren och då jävlar ska jag sola mig brun istället.

 
Läs mer om den jag köpte --->




Pris: 87.00:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0