Favoritskorna!

Oj oj vilken tjejig rubrik... höhö... men jag lämnade äntligen in mina skor idag för omklackning. Jag har väntat med detta i två år och nu var dom så nedslitna att det inte fanns någon klack kvar på dem.

90:- kostade det att fixa mina skor som är ett utav mina 2 bästa par. Här nedan är mina favvisar som jag köpte i vintras för 990:- Dessa borde jag också klacka om... men det är lite bättre kvalitet på dem så dem håller lite längre än alla andra skor.

De är mörk mörkblåa med en klack på 4-5cm. Otroligt bekväma att gå i då det är anti-shock tror jag det heter. Så man halkar inte runt i dem. Man behöver inga sockiplast ;)

Favoritskorna

Favoritskorna2






Jag är jättesugen på att köpa dessa också......
Skor :)


... de är lite i samma stuk. Har en annan klack och eftersom de kostar 440:- så tvivlar jag på att det är bra kvalitet. Ska kika lite på dem sen när jag får tid att gå på stan.

Vad tycker ni? Är de snygga?




Missförstå mig inte nu.. jag är inget skofreak :D jag har 4-5 par finskor, 2 gympadojjor, 1 par vinterskor och 1 par vardagsskor. Hade jag varit galen i skor så hade jag haft det trippla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0