Inhandlat senaste månaden

Ja nu lyckas jag ju inte hitta alla bilder på allt jag köpt..

Jag köpte iaf 2 hårklämmor... halvsmå.. svarta.. skitbra i sommar.. höhö..  tights :S ett par mörkblåa, 2 klänningar (en orange o en svart, se bild), en nessesär (blå), vin & massa smink.


klänning



Jag ska dock sy om den lite. Om man drar upp den "övre" delen av klänningen, ni ser att det går en söm ovanför midjan... om man drar upp så att sömmen är precis under tuttarna så blir den övre delen lite lös och puffig... ser skitsnyggt ut.. ska göra så på en av klänningarna.. jag tror det blir på den orangerosa. Den svarta var finare som den var från början.

Ska köpa ett par vita tights till den svarta klänningen. De mörkblåa gick skitbra ihop med den orangea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0