Jag är bäst!

Det är första gången någonsin som jag verkligen verkligen känner att jag gjort riktigt riktigt bra ifrån mig.

Jag  jobbar heltid som grafiker / originalare och gör många stora företags annonser. Främst Bostadsannonser.

Förra veckan så fick jag möjligheten att göra 3 pluggar till Metros framsida. 


Min Metroframsida
Jag har alltså gjort SMHs lila pluggar här ovan.



Uppslag 1 SMH
Har också gjort 3 hela uppslag i samma tidning. Uppslag 1.


Uppslag 2 SMH
Uppslag 2



Min helsida Bjurfors i Metro Bostad
Gjorde också Bjurfors uppslag i Metron.




Jag gör SMH (Svenska mäklarhuset) och Bjurfors annonser varje vecka så dessa uppslag är inte så märkvärdiga. Jag gör annonser i Innerstadspress, Svenska Dagbladert, Metro, i många Mitt i tidningar osv osv... men det är framsidan i metron som  jag nu är skitglad över nu att jag fått gjort.

Jag fick t.o.m blommor från den nöjda kunden :D


"Tack så mycket för hjälpen för snabbt arbete med våra pluggar.
Hälsningar claudia".


 

Blomma jag fick n?r jag gjort annonser i n?dsituation


Göran, min chef skickade också ut ett mail till alla på hela företaget, även de i norge, och tackade mig för min insatts, här följer det mailet:


Hej alla,

Måste få ge vår medarbetare Catarina - via detta mejl - ett stort erkännande.


Endast 20 år gammal får hon under stor tidspress (40 minuter) uppdraget av
Svenska Mäklarhuset att ta fram 3 stycken profilannonser för Metro Bostads
framsida (når ut till 800 000 hushåll!). Lansera vår nya tjänst "Virtuell
homestaging" var signalen.  Orsaken till den knappa framförhållningen var
att kundens egentliga reklambyrå missförstått deadline och planerat in
jobbet till dagen därpå. Alltså dags för Adservice att agera räddare i nöden.


Sagt och gjort. Catarina sätter sig ner, svettas och spånar, och, 40 minuter
senare...simsalabim - tre färdiga annonser - klara 1 minut innan deadline.
Den kreativa kombinationen är - tycker jag - suverän och SMH lyckas
verkligen med ansatsen att lansera sin nya tjänst. Impact och finess i en fin harmoni.


Bifogar slutresultetat som vi lite grovt klistrat in i Metros framsida för att på ett ungefär åskådliggöra slutresultatet.


Återigen: TACK CATARINA, du gjorde både kund och Metro glada. Och helt i
enlighet med Adservice mission; att varje dag göra världen lite lyckligare.

Over and out.

Göran







Varpå jag får svaret från norge:




Utrolig bra! Vi har behov for en grafisk designer hos oss.
Velkommen til Oslo!

Mvh
Jan-Petter


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0