Sjuk igår, hängig idag. Mardrömmar.

Jag var hemma igår och tog det lugnt. Jag vaknade med en sprängande huvudvärk och kunde knapt resa mig ur sängen. Jag somnade med balkongdörren öppen men vaknade med den stängd. Måste dvs ha stängt den i sömnen.

Jag hade panik i sömnen inatt igen. Jag vaknade helt kallsvettig och i paniktillstånd mitt på golvet i lägenheten med fingrarna genom håret och behövde UT UT UT! 

Igår natt så drömde jag att det kom ett djur flygandes mot mig i en väldigt hög fart. Tror det var någon slags fladdermus. Så stort va djuret iaf.. vaknade av att jag kastade mig åt sidan och upp ur sängen. När jag vaknat så trodde jag att djuret flygit ner i sängen där jag låg.

Jag tände lampan och började leta... mitt uppe i letandet sen så insåg jag att jag bara drömt. Men då va jag redan så vaken och upprymd att jag inte kunde somna om.

Jag fattar inte, jag gör sådär varje natt. Varför då??

Kommentarer
Postat av: micke

Det låter bra läskigt :) du har inte funderat på att binda fast dig?

2007-05-30 @ 13:05:27
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Catarina

haha neeee skulle säkert ta mig loss på ett eller annat sätt ändå :)

2007-05-30 @ 13:09:03
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0