Studenter.. grattis :)

Jag skulle hem från jobbet idag.. sent som vanligt. Och så ringer mobilen.. då var det min vän som kommit till sthlm över kvällen bara för att gå på sin kompis flickväns studentskiva.

De hade tema 70tal och min vän och hans polare såg inte kloka ut.

Min vän hade på sig babyblå byxor med pressväck, svart skjorta, vit kaval och babyblå slips. Hans vän hade .. ja jag vet inte riktigt vad det va för något... det var en blandnind av en pyjamas och en hippie outfit. Till den hade han solbrillor och en magväska..

Jag ska ladda upp bilden jag tog på dem såfort jag fört över den till jobbdatorn som har bluetooth.. så imorgon hörrni så får ni hålla i er.. då ska ni få se på 2 extremt fulla killar i extremt fula outfits :)

Nu är det America Idol på 4an.... se ya laterz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0