The sixth sence

The sixssst tense, sixth thense... sixth tense..... såg Sixth sence aka Sjätte sinnet igår.. Och jag är ju så sjukt lättskrämd så jag kollar aldrig på skräck eller psykfilmer. Och absolut inte själv.

Så igår när det var som läskigast.. så satt jag och försökte uttala filmens titel utan att låta helt störd, för att inte tänka på filmen.

Det var faktist svårt att uttala titeln.. försök säja det själv snabbt utan att snubbla på orden. The Sixth sence. Och MED "th".

Sjätte sinnet är ingen jätteläskig film men jag blir rädd för allt och blir alltid tokmycket extra kramsjuk när jag ser en skräckis.. oavsett hur läskig den än är.

Vad som gör mig så rädd vet jag inte. Men thats me... take it or leave it :)




Och jag har alltid undrat varför folk bölar till vissa filmer. Det finns många olika anledningar men nu vet jag varför..... Jag brukar snyfta till lite när någon säger "jag älskar dig" i slutklämmen av en film efter allt kaos. Då önskar jag bara att någon kunde säga så till mig och verkligen innerligt mena det.

Men i min verklighet så är det bara kaos
... det kommer inte någon slutkläm där någon kramar mig hårt och berättar hur mycket jag betyder för honom.

Jag är inte ensam om att önska något sånt. Det finns måååånga som känner som jag,.. så det är väl kanske den enda verkligheten som finns.



So much for my happy ending - Avril Lavinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0