46 läsare

Men nu får ni skärpa er... vadå 46 läsare? :D

Alltså... jag måste erkänna att jag älskar Timbalands hela sätt att göra saker. Allt han rör vid verkar bli skitbra! Han riktigt suger åt sig sånt som är bra i grunden och förbättrar det. Nelly Furtado hade inte varit någonting för folk om han inte kryddat till henne sådär.





Kolla skillnaden mellan dessa låtar..



Innan Timbaland hoppade in... tror jag :)










One republic ft. Timbaland - Apologize
(synd att han ser så jävla störd ut när han sjunger!!!!)











Sen vet jag inte hur dom har tänkt.. men det finns fler än en video till låten....

Den här är grym... Älskar alla små detaljer!






En sak jag inte tycker om med detta är att det står Timbaland (ft. One republic).. det borde vara tvärt om... One republic (ft. Timbaland). För det är ju ändå deras låt rakt igenom. Timbaland har lagt till lite nya beats och mer bas typ. Eller håller ni inte med mig? :)

Hörde låten innan Timbaland beblandade sig .. och jag visste redan då att den skulle bli stor! Älskade den från första gången jag hörde den. Har väl spelat sönder den snart :D


Peace

Kommentarer
Postat av: Helga

aaaa jag tycker den sista va grym också

2007-11-07 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0