Alperna obeskrivligt fint

Jag satt nu och kikade tillbaka på lite gamla inlägg från bloggen och jag hittade en liten filmsnutt från Alperna som jag lagt upp på Youtube. Jag laddade upp några filmer... men la bara upp en av dem här på bloggen (inte denna/dessa).



Alltså..... det går inte att beskriva hur jävla vackert det var där uppe.

Jag var helt inne i att klaga 95% av resan och mina reskamrater hatade mig i princip. PessimistCatta var igång och jag klagade på nästan allt.. nu i efterhand så fattar jag inte vad fan jag höll på med.

Det var pjäxorna, vantarna som åkte av, lösa skidor, kisspaus, åh vad dyrt allt är.. osv osv osv.... fanns det något att klaga på så gjorde jag det... Jag hade en liten allmän period där ett tag då jag va negativ mot allt. Inte bara under resan.


Iallafall... vi åkte bil i ca 420mil under 4-5dagar och det är en resa jag aldrig kommer att göra igen. Besöka Alperna skulle jag vilja göra igen ofcourse, men inte med bil...


Jag vill åka skidor.. på riktigt.. och njuta av det... inte gnälla :) för jag är ingen gnällig person... egentligen :D


Utsikten är så jävla sagolik!! man tror inte att det är sant när man ser bilderna.. men det är verkligen så jävla extremt fint som det ser ut på bilderna i resekatalogerna.


OBS! Dessa 2 bIlder är INTE mina.. http://www.google.se  ftw!

alps1  alps3 



Mina resevänner till Chamonix (Alperna) januari 07.



Känns som igår men ändå som evigheter sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0