Fest och dans igår

Oj oj oj... vilken dag det var igår. Var helt seg och nere hela dagen. Låg och drog mig i timmar och orkade inte gå upp. Johanna ringde varje heltimme och tjatade på mig att vi skulle gå ut och gå.

Hon bjöd på fiskbullar och potatismos och satte på glad musik... då blev jag pigg igen.

Vi gick ut och dansade och det var hur jävla kul som helst. Det blir alltid roligast när man inte har några som helst förväntningar.

Detta ska inte bli ett långt inlägg.. jag har fått lite klagomål på att det är för segt att läsa alla långa så folk slutar läsa efter några rader.. därför skiter jag i att skriva mer nu.

Jag ska gå och sova nu... men jag lär skriva mer imorgon :)

Puss på er! Pirr pirr... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0