Huuungrig

Igår va jag hemma hos mina föräldrar och firade mamma på sin födelsedag. Pappa och brorsan hade gjort så jäkla fint med maten. Trerätters var det! Jag hade med mig ett nytt vin som var supergott :D

Förrätt:
Rostat bröd med skagernröra och snygg dekoration.

Varmrätt:
Grillad lax, pressad potatis med rom och rödlökssås.

Desert:
Pepparkaksglass ovanpå pepparkakor.


MUMS!

Fan va det skulle säljas om det fanns pepparkaksglass. Det finns ju i liten form. Men inte i stora förpackningar... ska nog maila GB ;)



Vi kollade på film sen, jag och pappa. Surf´s up kikade vi på och jag har inte skrattat sådär på jättelänge! Den var grym! 

Sen så ropade brorsan och han ville spela upp lite av hans senaste musik. Jag satt bara och storlog. Jag kan inte beskriva hur jävla stolt jag är över honom.

Han är så sjukt kreativ och han utvecklas konstant! Om han fortsätter i den här farten så är han världskänd om några år ;)

Man kan iallafall hoppas :D

Puss på er alla! <3





UUuuusch vad jag är hungrig nu... ska iväg och äta lunch men kollegorna är så slöa...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den underbart vackra blombuketten !
Kramar mamma.

2007-11-22 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0