Jag åt bajs

... nää... det gjorde jag inte.. jag ville bara ha din uppmärksamhet! ;)

Jag är så jävla stolt över mig själv!!! igår så satt jag på jobbet och längtade till fotbollsträningen.. men när tiden bröjade närma sig så tappade jag "peppet" och blev slö istället. Jag tänkte skita i det.. men jag tog mig i kragen och gick dit.

Första träningen på några veckor efter en gemensam paus.. innan det så tränade jag 2 gånger tror jag och innan det hade jag inte tränat på flera år.

Jag var så jävla nöjd med mig själv igår när jag väl kommit till träningen. Fick världens adrenalinkick och hoppade runt som en halvgalning. Jag distraherade vännerna i motståndarlaget så att mina lagkamrater kunde passa någon annan... inte mig.. för mig fick man inte tag i.

Efter halva träningen så skulle vi köra idioten. Det finns bara en sak som är värre än den... det är när man ska springa idioten och hålla varandr ai händerna. Finns inget värre... min största fasa är att dansa runt midsommarstången. Hatar när folk drar i båda mina armar åt olika håll samtidigt... usch.. jag ryser bara jag tänker på det... :D

Men men... jag tänkte banga "idioten" och jag gick och satte mig längs med väggen som jag alltid gjort under tidigare träningar när man var yngre.

Något i mig fick mig ändå att resa mig upp och jag har inte kutat sådär jävla snabbt på 4år. Jag sprang nästan lika snabbt som johanna *stolt*.

Nu kommer resten i det här inlägget att låta ganska dagis.. men i slutet så fick jag spela tillsammans med Emelie (som jag inte träffat på typ 3år tror jag) och Johanna. Vi är de enda 87orna i laget. Vi var bara 6st totalt på träningen just den här gången .. och under sista 5minutersmatchen så fick vi tre spela ihop.... precis som förr.

Svempa, en av tränarna, är den som hängt med oss 87or längst. Men när jag skrek "det här är fan precis som back in the old days -93!" så stannade han upp och sa "93??" .... "ja jag har ju en buckla från 1993 hemma. Spelade ju med killarna då!"... vi bara skrattade.

Jag älskar verkligen fotboll. Jag förstår inte varför jag slutade....
Eller justja.. jag blev ju nörd...... j j j jäävla.. L L L Leo!! :p (internt.... ni berhöver inte förstå.. hej hej dajmen!).

Fan.. -93..
då gick jag i lekis. Det är 14 år sen :S

Sjukt........... :D

Har satt upp ett litet klent träningsprogram nu också.

Måndagar: Promenad (minst 45min)
Tisdagar: Vilodag
Onsdagar: Fotbollsträning (19.00-21.00)
Torsdagar: Träningsvärk!!! (vila minst 24h) .... STÄDDAG!
Fredagar: Fylledans (4h) eller hemmakväll med skumbad.
Lördagar: Slappa / tvätta
Söndagar: Powerwalk/jogga (minst 45min)

Jag kommer börja så... och sen så får vi se. Man ska inte sätta upp för höga mål... då blir det omöjligt att fullfölja och det slutar oftast med att man ger upp.. tänk på det ;)

Min nya kost består av lax och kyckling nu också.... och tomatsoppa :) nyttigt skit. Och massor med sallad ofc.. och lite kosttillskott med ABCDE-vitaminer och proteintabletter som förstärker hår och naglar.. samt snyggar till hyn lite. Mina omega3 kapsyler är slut.. måste köpa nytt... när jag får pengar :p


Igår när jag kom hem från träningen så hoppade jag ner i badkaret. tände ljus och la mig ner i kokhett vatten med ansiktsmask i fejjan. Tror ni det var skönt eller? :D Sen tände jag lite värmeljus brevid sängen och sen kröp jag ner i min varma säng med mitt duntäcke och planerade lite inför morgondagen.

Min hud har aldrig varit såhär "baby"... och jag har kommit fram till anledningen varför jag inte mår bra. Det är för att jag inte har tagit hand om mig själv.. jag har alltid gått runt och tänkt att jag vill ha en pojkväns om pysslar om mig.. men jag måste fan pyssla om mig själv först... och må bättre inuti.

Viktklubb har jag som sagt satt igång med nu igen också. jag har satt upp ett realistiskt mål... den 19februari ska jag vara nere på min idealvikt. Om jag håller uppe med träningen så kommer jag att vara vid mitt mål redan innan jul.. I can feel it.. ;)

Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: Mum-s

omega3 kapsyler ? =) Go Go Go !!!

2007-11-08 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0