Önskelista

Jaaa.. hej hej tomten.. läget? är det lika bra som förra året? Minns att du hade problem att gå då.. hoppas det gått över ;) Min kära mamma tjatar på mig att jag ska skriva en önskelista åt dig så att hon vet vad hon ska köpa.. höhö...

Det jobbiga den här julen är att jag verkligen verkligen jättegärna vill ha pengar. Till hyra.... Inte det roligaste som finns att önska sig kanske. Men det vore toppen om man fick en chans att bo en extra månad i lägenheten.

Men men... jag antar att jag kan skriva en liten lista ändå.



Vinglas / ölglas
(Behöver inte vara något fancy.. går ändå sönder på fester osv).

Underlakan / påslakan
(Har alltid och kommer alltid älska nya påslakan! Alltid ett säkert kort!)

Söt klocka med sugpropp

(Till badrummet... höhö..)

Stor väggklocka

(Till vardagsrummet. FÅR EJ TICKA.. var noga med det, om du/ni inte hittar nån.. köp ingen)

Sony Ericsson k530i
(Min älskade mobil som blev stulen efter 4 dagar. Kostar väl typ 1800:- nu, vill ha en likadan isf)

Korg med kosttillskott
(Mina små söta burkar med piller börjar ta slut. ABCDE-vitaminer, Omega3 kapslar, järntabletter, proteintabletter osv osv, låt fantasin flöda)

Spa-produkter
(Hårinpackning, ansiktsmask, bodykrämer... typ :S)


hyacintdevil

En köttätande växt vore kul
(http://brutalablommor.se/, helt vanliga fina julblommor går bra också.
Om det är en julgrupp så får den INTE innehålla hyacinther..........)


.........




Hmm... nä nu vetefan va ja ska skriva mer.. hejdå! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah :D snygg bild! hellre en köttätande växt än en hyasint :D knas

2007-11-19 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0