Första vintern utan kille

Nu har hösten verkligen kommit..... detta blir min första höst- och vinterperiod utan pojkvän på 5 år... eller mer. 

Förra julen var min present till min dåvarande pojkvän katastrofal, vill inte ens nämna vad det blev. Men så kan det gå när man har idétorka :p Man tänker så mycket och tillslut så blir det bara skit :)

Nu i jul så har jag iaf ingen kille att köpa julklapp till..  det är både bra och dåligt. Man sparar pengar och oro över att presenten ska bli dålig... men och andra sidan så är det ju kul att ha någon speciell person som man kan göra sådär extra glad.

Jaja.. jag tänker inte engagera mig så mycket i att hitta någon pojkvän. Självklart vore det mysigt.. men ju mer man letar desto färre killar går på gatorna. För så är det ju. När man är nykär i en kille.. då kryllar det av snygga killar på stan som checkar in en...... vilket inte händer annars.. bara när jag är nykär :p Men när man är ute och letar.. då finns det bara massa fruntimmer ute.

Ska på kryssning nu i helgen.. tänker inte leta där heller. Men dyker det upp nåt så kan man väl säkert byta telefonnummer eller nåt ... :p




Jag fick förresten 50:- av en av mina chefer nyss.. ska köpa godis åt henne på båten. Hon är galen i den vita tobleronen. Så en sån gigantisk har hon beställt av mig :)

Var ju i Oslo i veckan och köpte med mig en påse med minitoblerones i olika chokladsorter. Fasiken vad populär jag blev. Folk svärmar vid min arbetsplats numera....... chokladen gjorde susen ;) Har en skål ståendes här som folk går och nallar av..  :) Ska handla mera sånna tror jag ;)

Kryssningen är från söndag till måndag så jag har tagit ledig.. det blir en liten långhelg. Sitter på jobbet nu faktist... kl 18.00 på en fredag. Har suttit över alla fredagar sen jag började här....... det är så tyst och lugnt här då så man får mycket mer gjort då. Annars snurrar det folk på hela stället konstant så man hinner inte tänka klart. 

... man hinner ju iaf blogga lite ;) 



När jag orkar så ska jag berätta lite om Osloresan.......... orken finns inte riktigt där ännu.. men den kommer nog ikväll... kanske.... :D Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0