fredrika <3 lite trött idag? :)

Fredrika aka tiindra säger:
Men du !


Fredrika aka tiindra säger:
Jag har ju som sagt no battery på min mobil, blir lite knivigt vart vi ska träffas och när


Cat - säger:

Ja men ska vi säga T centralen ? sista vagnen mot väster haninge?


Cat - säger:

Jag åker ju redan med det tåget då


Fredrika aka tiindra säger:
Jag är hos syrran.. blir ju lättare för mig att hoppa på här i älvsjö


Cat - säger:

Absolut, men sista vagnen då


Fredrika aka tiindra säger:
Men åårrh sånt har jag svårt för, vet inte vilken ände det kommer bli


Cat - säger:

Haha, inte den vagnen som kör


Fredrika aka tiindra säger:
Hur fan vet jag vilken som kör då? haha


Cat - säger:

Du vet väl vilket håll tåget går?


Cat - säger:
Om tåget krockar... så går ju framvagnen sönder först.. jag sitter längst ifrån den


Fredrika aka tiindra säger:
hm ja det lär jag ju se när den kommer iofs


Fredrika aka tiindra säger:
ahh okej..


Cat - säger:

ah men i älvsjö.. så ska du gå längst bort från bron


Cat - säger:
Mot älvsjömässan


Fredrika aka tiindra säger:
vilket håll?


Fredrika aka tiindra säger:
Okok

Cat - säger:

Pucko ;)


Cat - säger:

Sista vagnen där


Fredrika aka tiindra säger:
Mot tcentral hållet dvs


Fredrika aka tiindra säger:
haha


Cat - säger:

ja :D


Cat - säger:

haha


Fredrika aka tiindra säger:
Jaa jag har aldrig sagt att jag är smart ?!

Cat - säger:

Vi ska ju FRÅN t centralen

Cat - säger:

hahahahha


Cat - säger:

lite IQ fiskmås över det där du


Fredrika aka tiindra säger:
haha mm jag vet


<3<3


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Allt för att förgylla sveriges invånare, varsågod ! skratta på ;)

2007-10-22 @ 15:44:31
Postat av: Catarina

Vill tillägga att det är godkänt att jag lägger upp den här lilla loggsnutten... så ni inte tror att jag lägger upp loggs på allt ni skriver till mig ;)

Tanken är inte heller att idiotförklara någon med citaten. Alla är trötta ibland :D

2007-10-22 @ 15:47:12
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0