Sjöslaget överstökat

Jaaa.... vad ska man säga.

Jag visste ju att det skulle vara mycke studenter på båten... men jag trodde inte att jag skulle känna mig såå off. Alla hade studentoveraller på sig. Alla som var studenter hade det och de som inte var studenter hade lånat av andra studenter. :P Sen så fanns ju det vissa offer som förmodligen kände sig lika utanför som jag :)

Näää jag vet inte om kryssningar är min grej. Jag kände mig så jävla tråkig och jag riktigt kände hur folket runtomkring mig vantrivdes att sitta och försöka vara social med mig.. så jag gick och sov :p

Jag var så jävla bakis sen i lördags också. Det gick åt en jävla massa alkohol då. Det var Johanna som hade en väldigt försenad inflyttningsfest. Jag hade med mig en liter absolut apeach, 2 vinare, 6cider och en 50cl licor 43. Allt var slut förutom absoluten som det var halva kvar i.

Hade jag inte kört på så hårt på lördsgen så hade nog söndagens kryssning varit lite roligare :)

Och dyrt blev det också.. :) gjorde av med 1000:- på båten på div skit... och sen så tappade jag mitt SL kort så jag fick köp ett nytt imorse.

Mjaaaaaaaaa..... jag ska nog åka på sjöslaget nästa år också. Men då ska jag inte vara bakis, och så ska jag ha med mig mina tjejkompisar! :) Då jävlar ska vi sätta båten i gungning ;)

95% av alla på båten var mellan 20 och 25 år :D Liiite fjortisvarning var det över vissa.. men sånt undkommer man väl aldrig... dom verkar finnas överallt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0