Vad tycker jag?

Jaaaa... jag tycker egentligen ingenting längre :) Alla i Idol har något sorts behov av att hävda sig känner jag. Men här är ett uppträdande som jag tycker är ett av de bästa någonsin i idol. Den där tonen är inte lätt att sätta varenda gång. Han får det att verka så jävla enkelt.

Om  han bara kunde sluta med sina jäkla CP-ryck så vore han bättre :)



Daniel . You're the voice - v40 

Missade för övrigt hela programmet igår.. åkte från jobbet vid 19.30 och kom hem vid 21.05... men jag tror inte att jag missade så mycket..  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh, fest låter trevligt :) Dock är jag bjuden på fotboll o förfest hos en kompis... Men gärna en annan gång :D

2007-10-13 @ 11:38:37
URL: http://click.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0