Chokladogram.se

.. huuur gulligt som helst. Och hur smidigt som helst också.

Jag skickade chokladogram till mina föräldrar på deras jobb idag. Hur jävla smidigt och roligt som helst. Inte världens billigaste gest direkt, men jag tycker det var värt det. Jamenar... vem vill inte ha en ask med belgisk nougatchoklad på en trist höstmåndag? :D

Jag vill iaf! *räcker upp handen*...

Satt och diskuterade förhållanden med en nära vän häromdagen och jag sa att jag saknar att ha en pojkvän man kan överraska lite ibland. Han svarade något i stil med "du har folk runtomkring dig hela tiden som älskar dig, ta hand om dem istället och uppvakta dem. Så kommer andra förhållanden senare med tiden. Man ska inte bli besatt av tanken att man måste hitta den rätta utan ta vara på de du har nu och ta det andra när tiden är mogen".  Inte riktigt hans ord.. men det är så jag minns att hans poäng var.

Så... jag skickade chokladogram till mina föräldrar på deras resp. jobb med lappen "Bara för att du är så underbar. Kram Catarina". För de är trotts allt de som älskar mig mest i världen. Och dom förtjänar det bästa... och choklad är gott! :)

Båda ringde och var såå glada över hela grejen. De trodde att paketet hamnat fel. Mamma trodde att det va till hennes chef eftersom de heter samma i förnamn :D:D ... icke ! :)


Jag tipsar varmt om Chokladogram.se jag älskar konceptet. När jag registrerade mig för 2 veckor sedan så fick jag ett brev hem tillsammans med 3 dumle-kolor. Mumma!!! Det var lite det som fick mig att bli lite extra sugen på att göra beställningen... bra reklam där :) Gratis är alltid gott!

När man beställer så har de en otroligt snabb leverans och om man gör det t.ex kl 9 på en vardag så kommer det fram innan lunch (om det är i sthlmsområdet). 

Detta är en sak man kan göra helt utan anledning... man kan ju utnyttja detta till födelsedagar också.. men då blir det ju inte riktigt samma sak. Jag ville verkligen överraska och lyckades ganska bra :)

Lalallaa





www.chokladogram.se

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja det va ju fint av dig =)

2007-09-10 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0