I mölnbo

...  så var man tillbaka till hemorten för att kika på Abbes Fotbollscup. En cup som arrangeras en gång varje sommar med korparlag i alla åldrar. Det är en cup som arrangeras för skojs skull.. men alla tar det inte riktigt lika lätt.

Har slappat hela dagen till klarblå himmel och har sparkat lite boll själv .. barfota..  aj aj :)

Nu har jag bestämt mig.. jag ska ge fotbollen en sista chans. Jag ska på första träningen på 4 år nu på tisdag. Johanna har ju skadat ett revben så hon måste ta det lugnt.... då slipper jag känna mig dålig. Kan vi båda ta det extra lugnt så man inte dör efter 2min träning.

Nu ska vi spela lite kort.. Johanna kommer få stryk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0