Höhöhö :D

Ibland skickar tryckarna här på jobbet ut lite massmail till samtliga på företaget ... allt som oftast är det skämt ;)



En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Solna. För att göra ett
första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en AIK supporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om dom också är det. Alla utom en liten
flicka räcker upp handen.
Fröken tittar förundrat på flickan och frågar:

- Lisa, varför räcker inte du upp handen?
- För att jag inte är en AIK supporter, svarar hon.
Fröken, fortfarande förundrad frågar:
- Om du inte är en AIK supporter vad är du då?
- Jag är en IFK Göteborg supporter och en stolt sådan, svarar Lisa.
Fröken kan inte tro sina öron.
- Lisa, varför är du en IFK supporter?
- För att min mamma och pappa är från Göteborg, och min mamma är en IFK
supporter och min pappa är en IFK supporter, därför är jag också en IFK
supporter.
- Jasså, svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att
vara en IFK supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden.
Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare
och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då?
- Då, svara Lisa. Då hade jag varit en AIK supporter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Möhöhö :D

2008-04-21 @ 17:06:57
Postat av: Tobb

Haha klockren :D Mer sånt åt folket!

2008-04-21 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0