Johannas nya lya

I skrivande stund sitter jag hemma hos johanna i hennes nya lya. Vi har fixat och donat i några dagar nu och det börjar arta sig. Avis som fan är jag på henne.. som vanligt :-) Lägenheten är perfekt. 

Jag sov kvar här i natt.. det var hennes första i lägenheten.. jag kunde inte sova.. så jag låg och msn'ade till 03.15 eller så.. skojjigt som fan höhö.. johanna gick och la sig vid 23 eftersom hon skulle upp 5 och jobba idag... hon försov sig dock :)

Solen skiner och jag försöker vara så glad det bara går :-D är bjuden på fest hos syrran ikväll.. funderar på att kika förbi lite.. om inte annat så blir det vin, prat, god mat och kortspel med johanna :-) kan aldrig misslyckas.

Funderar på att bli odrägligt full.... men om jag ska bli det så kan jag inte åka och jobba imorgon.. jag skrev upp mig på att jobba extra. Hmm... vi får helt enkelt se vad som faller mig in. 

Kommentarer
Postat av: Tobb

Alltid trevligt med nytt, blir det några bilder då? (A) Hur stor e lyan? :)

2008-08-30 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0