Sålde mitt SL-kort på tradera

Jag köpte mig ett SL-kort, månadskort, en vacker fredag. På lördagen hade vi fest hemma hos Johanna. På måndagen insåg jag att kortet inte längre var i min ägo. Åkte därför på sms-biljett till och från jobbet. Johanna letade i sin lya och jag letade kring allt jag ägde efter det förbaskade kortet. En trevlig tisdagmorgon köpte jag ett nytt kort. Kl 14.00 samma dag ringer Johanna och säger att hon hittat mitt gamla kort i hennes bil.

Bra.. två kort.. och jag behöver ett. 

Funderade på hur jag skulle kunna få tillbaka en slant för det kort jag inte behövde. Jag sprang runt i huset på jobbet och letade efter någon som ville köpa mitt sprojlans nya kort. Receptionisten i huvudentren lät intresserad men skulle återkomma. 

 Jag tänkte.. ju längre tiden går desto svårare blir det att få kortet sålt. Jag la då ut mitt kort på tradera. 

Utropspris för budgivning 170:- och  "köp nu pris" 300:-



"hjälp! :( Billigt SL-kort RED 30jul - 28aug"

Objektsbeskrivning

Trodde det nya SL-kortet blev stulet. Köpte ett nytt... hittade det SL-kortet igen som vi trodde någon hade tagit. 

Med andra ord.. vi har 2 SL kort och behöver bara 1 och säljer nu det vi köpte idag (30 juli).

Vi är i stort behov av pengar så jag måste få detta sålt...

 

SNABB AFFÄR!!! 

 

30 jul - 28 aug, Reduserat pris. 420:- säljes nu med utgångspris 170:- du sparar alltså 250:-!!

 

Skickas i kuvert med posten. Jag står för porto.  


Två timmar efter jag lagt upp annonsen är det en tjej som köper kortet för 300:-
Dagen efter träffade jag hennes dotter och affären blev avslutad!

PJU!!! Hejja tradera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0