Håll dig hemma! Eller bara i styr.

Jag har tänkt på en sak...........

Varför ger sig upptagna människor ut på krogen och beter sig som singlar? Det är patetiskt. 

Det är väl ändå en sak att gå ut på krogen för att få lite bekräftelse, men att då självklart inte göra något "olagligt" och man bör veta rimliga gränser. Alla söker bekräftelse, men på olika vis och olika mycket. Vissa finner det i sin pojkvän/flickvän medan andra söker det från någon sorts okänd majoritet.

Jag sympatiserar med alla pojk- och flickvänner där ute som förmodligen inte vet om att deras respektive leker lajban helt öppet på krogen. Om jag hade varit en sådan flickvän hade iaf jag velat veta om det.  För människor som beter sig på det här sättet är oftast väldigt övertygande och det är svårt att inte lita på dem. 

Är du upptagen men känner att du behöver ragga och ta i folk på krogen, förbli singel tills du inte känner av det behovet längre. Det sårar bara folk, och även fast du kanske inte har någon sympati så måste ju det finnas lite IQ någonstans bakom pannbenet, think!

Nä.. stanna hemma eller håll fingrarna i styr. Gäller båda könen! Skärpning!



... och vad ÄR det med alla gubbar som står runt väggarna på dansgolvet?? De kan stå där i timmar och bara titta. De sitter inte på någon stol, och de har ingen vän att konversera med. Jag har inte varit ute på ett enda ställe där det inte funnits några. Ni tar bara plats och ser äckliga ut. Om ni är där för att lyssna på musik eller se tjejer dansa, gå hem och slå på lite tiestoklipp på youtube istället. Tack.

Om man bortser från låtsassinglarna och snubbarna vid väggarna på dansgolvet så är krogen trotts allt urkul. Jag går ut 6 gånger per år typ. En gång varannan månad, då uppskattar man nog det mer än om man är ute varje helg :) Eller?

... bra måndag idag, känner mig väldigt positiv. Stackars mina kollegor :)

Kommentarer
Postat av: Tobb

Håller helt och hållet med dig där Catta :O Bara svinigt och leka player när man är på krogen me polarna och sen vara värsta tofflan när man kommer hem.. Bara svinigt att hålla på :S

2008-12-08 @ 18:26:06
Postat av: DjPenis

Hihihhihi ... Tycker man kan leka toffel på krogen o playah i hemmet ... då blir nämligen typ ... limpmackorna skitglada när de blir uppraggade!

2008-12-10 @ 22:55:41
URL: http://www.paradoxmedia.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0